Nahrávám...

dramaturgyně

Adéla Vondráková je absolventkou Katedry teorie a kritiky Divadelní fakulty AMU. Během studií pracovala v Oddělení dokumentace Divadelního ústavu a po absolutoriu roku 2015 nastoupila na pozici PR Manažerky Institutu umění - Divadelního ústavu. V roce 2017 nastoupila do autorskoprávní agentury Aura-Pont, kde se věnovala anglicky psané dramatice a propagaci české dramatiky v zahraničí. Akademicky se specializuje také na teorii a kritiku loutkového divadla a v současné době se tomuto oboru věnuje i v rámci svého doktorského studia na Katedře alternativního a loutkového divadla na DAMU. Pravidelně přispívá do českých a slovenských divadelních periodik, dlouhodobě spolupracuje zejména s redakcí časopisu Loutkář. Od roku 2014 pravidelně spolupracuje s režisérem Lubošem Balákem, se kterým vytvořili řadu inscenací Balákových původních textů (Jak se husákovi zdálo, že je Věra Čáslavská, 2014, Manželství v kostce, 2017, Zkurvení havlisti, 2018, Skečmen, 2020).

V roce 2020 přijala nabídku Jaroslava Slánského a stala se dramaturgyní Městského divadla Kladno, kde se v současné chvíli podílí například na inscenaci Bůh masakru.

V současné době se podílí na těchto inscenacích:

Bůh masakru

Tři mušketýři

Nejstarší řemeslo


Nejbližší inscenace:

Facebook Youtube Instagram